Składanie i realizacja zamówień
- Zamówienia za pośrednictwem e-hurtowni można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których zamówienie złożone zostało w sposób niezgodny z zamiarem Klienta. Koszty związane z ponownym złożeniem oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące login oraz hasło Klienta.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Operatorowi oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
- Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w koncie Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez Operatora zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Operatora o przyjęciu ofert, o której mowa w ust. 4 powyżej.
- W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Płatność za zakupiony towar dokonywana jest przez Klienta na rachunek bankowy Operatora wskazany na fakturze VAT.
- Za datę płatności uważa się dzień uznania rachunku bankowego Operatora.
- Operator zastrzega sobie prawo do zmiany w każdej chwili ceny towarów znajdujących się w serwisie, wprowadzenia oraz wycofania towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Zastrzeżenie to nie dotyczy potwierdzonych zamówień.
- Składając zamówienie Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i w pełni akceptuje jego warunki.
Zamówienia złożone do godz.12:00 są realizowane tego samego dnia
Uwaga!
W sklepie internetowym wyświetlane są ceny netto. Odbiorcy hurtowi zamawiający większe ilości danego towaru, mogą indywidualnie negocjować ceny.
W sklepie internetowym wyświetlane są ceny netto. Odbiorcy hurtowi zamawiający większe ilości danego towaru, mogą indywidualnie negocjować ceny.