- Firma LAMEX Spółka Komandytowa udzieli Zamawiającemu na dostarczany towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego sprzedaży, chyba, że na dany towar jest ustalony inny okres gwarancji. Nasza firma gwarantuje poprawne działanie towaru oraz usunięcie wad ujawnionych w okresie objętym gwarancją.
- Udzielona gwarancja uprawnia Zamawiającego do żądania usunięcia wad towaru.
- Gwarancja nie obejmuje :
- wad i usterek towaru powstałych podczas transportu,
- wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, niekorzystne warunki atmosferyczne itp,
- wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,
- konserwacji i przeglądów okresowych,
- wymiany baterii.
- W przypadku stwierdzenia wady towaru, Zamawiający powinien niezwłocznie zawiadomić SERWIS prawidłowo wypełniając Zgłoszenie Reklamacyjne. Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego dostępny jest na stronie internetowej: http://www.lamex.com.pl i wymaga wypełnienia wszystkich pól.
- Na potrzeby stwierdzenia wady reklamowanego towaru, Zamawiający wysyła na swój koszt towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia na adres Firmy LAMEX Spółka Komandytowa z dopiskiem SERWIS. W przypadku gdy koszt towaru wynosi powyżej 150zł klient może zamówić w firmie LAMEX Spółka Komandytowa kuriera na nasz koszt. W przeciwnym wypadku odesłanie towaru nastąpi na koszt Zamawiającego.
- SERWIS-LAMEX Spółka Komandytowa rozpatrzy Zgłoszenie Reklamacyjne w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia, w którym będzie dysponował do zbadania wadliwym towarem wraz z dokumentem sprzedaży, (jeżeli towar został sprzedany do klienta) i pisemnym Zgłoszeniem Reklamacyjnym. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o fakcie tym Klient zostanie powiadomiony. W przypadku braku załączenia Zgłoszenia Reklamacyjnego lub gdy będzie ono sporządzone nieprawidłowo, SERWIS - LAMEX Spółka Komandytowa zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do momentu uzyskania kompletu wymaganych informacji i dokumentów.
- W przypadku gdy towar będzie miał nieczytelne numery seryjne, SERWIS - LAMEX Spółka Komandytowa zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na koszt Zamawiającego bez rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.
- Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Zamawiającego, obciążają Zamawiającego.
- Reklamacje, zgłaszane w ramach udzielonej gwarancji, nie mogą być dla Zamawiającego podstawą do odmowy lub wstrzymania płatności za odebrany towar.
- W przypadku, gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, SERWIS - LAMEX Spółka Komandytowa uprawniony jest, niezależnie od żądania Zamawiającego, do wymiany towaru na wolny od wad.
- SERWIS - LAMEX Spółka Komandytowa dołoży wszelkich starań, by zasadne reklamacje były zrealizowane w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia. W przypadku, gdy realizacja reklamacji w tym terminie nie będzie możliwa, strony uzgodnią odrębne warunki i tryb postępowania.
|
|