Szanowni Państwo,
w związku z pojawieniem się oficjalnie potwierdzonego przypadku zarażenia koronawirusem w Polsce, a także w trosce o Państwa bezpieczeństwo, informujemy, że podjęliśmy szereg działań prewencyjnych zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się infekcji. W obecnej sytuacji naszym celem nadrzędnym jest ograniczenie do minimum wszelkich kontaktów osobistych, także podczas procesu doręczenia czy odbioru paczek.
W związku z powyższym proponujemy wdrożenie w zakresie naszej współpracy następujących usprawnień:
- Rekomendujemy umożliwienie kurierowi odbioru paczek z jednego, wyznaczonego przez Państwa miejsca tak, aby ograniczyć kontakt z wieloma osobami/działami.
- W przypadku dostaw:
- o do firm (biurowców): rekomendujemy skrócenie pobytu kuriera do niezbędnego minimum oraz wyznaczenie jednego miejsca doręczenia u odbiorcy np. recepcja,
- o do firm (magazynów): proponujemy wyznaczenie przez odbiorcę jednego wskazanego miejsca doręczenia i jednej dedykowanej osoby do obsługi procesu,
- o do mieszkań / domów: rekomendujemy naszym kurierom przekazywanie paczek w drzwiach/przed domem, co pozwoli obu stronom uniknąć kontaktu z potencjalnymi źródłami infekcji.
- Zgodnie z zaleceniami instytucji sanitarnych proponujemy również ograniczenie bezpośredniego kontaktu poprzez wyeliminowanie:
- witania się poprzez podanie rąk,
- przekazywania skanerów (np. w trakcie składania podpisu), długopisów i innych przedmiotów.
Ponadto informujemy, że nasi kurierzy zostaną wyposażeni w środki dezynfekujące oraz wyraźne wytyczne mające na celu ochronę przez zakażeniem koronawirusem i innymi infekcjami. Pragniemy również zwrócić uwagę na fakt, że Światowa Organizacja Zdrowia zaleca noszenie masek ochronnych wyłącznie osobom z objawami COVID-19, opiekunom osób chorych, w tym pracownikom służby zdrowia. W sytuacji, kiedy nie wyrażacie Państwo zgody na wejście kuriera na teren swojej firmy bez maski ochronnej, prosimy o wyznaczenie miejsca, w którym nadanie/odbiór paczki może się odbyć bez bezpośredniego kontaktu ludzi.
Uprzejmie prosimy również o przekazanie powyższych ustaleń odbiorcom Państwa przesyłek. W obecnej, wyjątkowej dla wszystkich sytuacji liczymy na zrozumienie wzajemnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że podejmując rozsądne działania oraz zachowując możliwe środki ostrożności, unikniemy sytuacji problemowych lub w znacznym stopniu ograniczymy ich skutki.
W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z opiekunem Klienta GLS Poland.
Pozdrawiamy,
Zespół GLS Poland [wróć]